mandag 12. mai 2008

Mitt liv som brunkremoffer





Johanne ævv naturell:



















Jeg har sett en ekte negermann...


























Jeg TROR dette er der brunkremen er jevnere.























Har prøvd å lysne logiske områder, beveger meg
allerede her vekk fra brunkremoffertrenden.
























Rouge, motherfucker

























Så øyensminke, som faktisk ble litt funky:

























Og noe dust noe på leppene, så kan man pose.



















































Photoshop er kult.
























Jeg gjentar: NATURLIG:


























EDIT: DET SVIR, FOR FAEN! AAAAAH, jeg tok det av for lenge siden!

3 kommentarer:

Ardis Margrethe sa...

Oh jeah, brunkrem er digg<3

Maiken sa...

du er kjekk du
uansett åssen du er

marie sa...

GENIALT