tirsdag 20. mai 2008

Everybody knows that the naked man and woman Are just a shining artifact of the past

Jeg kjøpe akuratt en diddelidelish badedrakt fra American Apparel. Ettersom det er få badedrakter i manneavdelingen sjekket jeg ikke den før nå, og der oppdaget jeg at det er noe som skurrer.

Kvinne reklamerer for t-skjorte:


















Mann reklamerer for t-skjorte:




Dette er ikke OK! Om de hadde valgt å ha resten av modellen i undertøyet for å fokusere på plagget og som unnskyldning for å vise fram nakne mennesker, all right. Men hvorfor er det ingen nakne menn her? Jeg vil se nakne menn. Jeg krever nakenlikestillig. Min heterofile side føler seg krenket av American Apparel.

Men alvorlig talt, hva er mening med dette? Kvinnelige modeller skal vi runke til, mannlige selger klær?

Ingen kommentarer: