onsdag 14. mai 2008

Jeg vil ha pengene mine. DNB vil også ha pengene mine. Konflikt!

Jeg vil kjøpe en bok på Amazon. Jeg trenger kortet mitt til dette. Jeg vil ikke overdra kortet mitt, for det blir ballesatans dyrt. Så jeg vil inn på nettbanken.

Jeg taster inn den kalkulatorkoden. Det var feil, de ville ha personnummeret mitt! Det burde jeg jo skjønt med en gang. Så taster jeg inn den. Og så skal de ha kontofonkoden min. Og så har vi et problem. Hvorfor nettbanken, sier du, når du kan ringe kontofon istedet? Kontofonen funker ikke. Den koden funker ikke. Så jeg får ikke sjekket hvor mye penger jeg har, selv med den jævla kalkulatoren. Å sjekke minibank funker heller ikke. "Last opp Djuice!" JEG VIL BARE VITE HVOR MANGE PENGER JEG HAR! ER DET SÅ VANSKELIG? Er jeg blakk, eller er jeg ikke? Kan man sende inn BLAKK til 2o2o og svar på dette? Må jeg gå til banken og spørre dem, eller vil de også ha min personlige kode, passet mitt, en test for kjønnssykdommer og underskrift fra grandonkel, barnebarn og naboen?

1 kommentar:

Maiken sa...

traumatisk. i can feel it