torsdag 29. mai 2008

FAEN

Jeg farget håret mitt med henna i går. Det ble oransj, som var det jeg ville, men en sær oransj og det kom ikke inn i røttene. Derfor kjøpte jeg vanlig hårfarge med en oransj-håret dame på forsiden som jeg skulle justere den sære oransjen og fikse røttene med.

NÅ HAR JEG BRUNT HÅR. Jeg hater brunt. Brunt er det styggeste jeg vet på alt annet enn menneskehud, øyne sjokolade og folk som har det som sin naturlige hårfarge. Brunt er ikke min naturlige hårfarge. Hva var vitsen med det? JEG KAN IKKE HUSKE Å HA BEDT OM Å FÅ HÅRET MITT ØDELAGT. Nå er det for mørkt, og da kan jeg ikke farge det på nytt uten å bleke det først, som var grunnen til at jeg barberte av meg alt håret in the first place.

Kan én liten ting gå som jeg vil, vær så snill? En dag hvor ikke dataen min klikker, skoene er for små, lærerne mine er vrange og jeg er tom for penger?

1 kommentar:

Anonym sa...

For what it's worth - så synes jeg du kledde fargen godt. Pet Hedgehog is hedgehog coloured! (Brun oppå og lys under, hva?)

Jeg er glad i deg uansett hvilken hårfarge du har. Så det så. Rawr.