tirsdag 8. januar 2008

Paris Hilton, kom til Norge


Jeg går gjennom kantina og ser en sølvfoliedekket ildfast form. Jeg resonerer meg fram til at det er varm mat det er snakk om. Namnam. Ved kantina er det kø og mange mennesker, og jeg tenkte at siden jeg har alt fra pc til busemenn i hendene kan jeg spørre en av de mange menneskene hva som befinner seg under den mystiske folien.

Men alt var ikke slik det så ut; det var nemlig nordmenn i køen! Og når du spør en gruppe nordmenn om noe blir alle veldig opptatt av UGG-skoene sine.

"Are you talkin' to me?"

Ja, jeg snakker til deg, eller deg, eller deg. Hva er de redde for? At noen skal se på dem? Hvis de er så redde for oppmerksomhet burde de ikke irritere folk så de blogger om dem. Nu jävlar.

1 kommentar:

Snusius sa...

The gringos gonna eat out of your hand man. just you wait.