tirsdag 15. januar 2008

Dette er en vise om en stakkarslig mann

Jeg finner det underholdende at 'borgerjournalisten' (hva er det for et ord, egentlig? Aux armes, citoyens! Vi er alle borgere!) som ville at Staff skulle ta selvmord kaller ham et homsesvin. Way to go. Jeg vedder på at å sjikanere noen for at de ble tafset på av gamle menn virkelig hjelper ofrene denne saken. For en helt! Hurra!

Eller er Staff homo? Det ville overaske meg, jeg ville ha sett det i VG. ADVOKATHOMODØDVOLDTEKTDOPSAK!!!!111one! Jeg håper egentlig det. Ikke at det blir kjempekult å si sånne ting i det tilfellet, men det er et lite hakk bedre.

Edit: Lol, /ignore dette innlegget da det ikke har noe poeng lenger. Men det er fortsatt satans tåpelig å være borgerjournalist.

1 kommentar:

Ingrid sa...

Han har partnerskapet seg med en annen mann.