fredag 11. januar 2008

Jeg hadde en sær drøm.

Først var jeg og tremeningen min, Camilla, i en veldig gammel, overgrodd skog. Vi lette etter Märtha Louise, så vi måtte gå hjem og vaske håret med shampoen min som var formet som et dyr. Så måtte vi pakke kofferten og vente på det riktige tidspunktet, av en eller annen grunn. Så dro jeg ut i skogen og var en krokodille. Jeg ble skylt ned en bi-elv og møtte en stor, gulflekket slange og så var jeg slangen som ledet ikke-lenger-meg krokodillen. Når vi kom ut av skogen kjørte jeg moped nedover en vei sammen med samtlige Beatles og noen slemme folk i skinnjakker som hele tiden kjørte i ujevnt tempo så jeg nesten kræsja i dem. Plutselig speeda jeg opp noe helt sykt før en sving, så jeg kræsja gjennom et stakittgjerde og inn i en veldig ryddig hage. Når jeg prøvde å svinge traff jeg nesten en ponni og herpa hele plenen. Jeg husker veldig tydelig at jeg sa unnskyld til de som eide hagen, men så er resten litt uklart.

Haha! Jeg er utslitt. Det kjennes ut som om jeg ikke har sovet i det hele tatt.

1 kommentar:

Ingrid sa...

Jëg drømte at jeg sovnet på sofaen og så skulle Fredrik komme og holde rundt meg, men han kom aldri.