fredag 19. juni 2009

Nå er jeg ferdig med videregående. Jeg begynte å sippe da jeg skulle si "ha det" til engelsklæreren min. Seremonien var løgnaktig: vi har ikke de beste lærerne og ledelsen i Norge, Elvebakken handler ikke bare om revyen, og man blir ikke individuell av å synge "Tenke sjæl" i kor. "Følg drømmene dine" er ikke mottoet til Elvebakken, det er mer "don't ever take sides with anyone against the Family". Elvebakken har sin egen #elvebakkenfail hashtag på twitter. Men Bugge Wesseltoft spilte, så det var nesten verdt det.

For å feire drakk jeg amerikansk vin som smakte bensin.


Hvorfor fikk ikke vi sånne hatter? Jeg vil ha fin hatt!

2 kommentarer:

Helene sa...

Jeg skjønner ikke helt hvorfor de snakker sånn om å ikke "si slemme ting". Man må da ha lov til å si sin egne, individuelle mening? Tenke sjæl? Har du ikke hatt det helt topp hele tiden har du lov å si det og. Jeg har masse jeg liker ved Elvebakken (sånn jeg husker det) og ting jeg ikke liker. Sånn er det. Og sånn bør man få lov til å formidle det. Humph.

Go for it, my pet hedgehog!! <3

klem

Simba savner deg!

Tonje sa...

En sånn hatt kan du fint lage selv. Ifølge min fetter som glemte å bestille uniform tidsnok til seremonien (men det er obligatorisk).
Så det er håp!

Simbas storesøster



(plosib. Hvaslags ord er det? Ordbekreftelse du liksom... Hahaa)