søndag 24. august 2008

Svømme i Oslo? No can do.

1) Hvorfor heter det Torggata bad NÅR MAN IKKE KAN SVØMME DER? Jeg skal åpne en cafè som heter Ingiersvei Toalett, det blir flott.

2) Finnes det et sted der jeg kan svømme hvor jeg a) ikke må bytte buss/trikk/bane tjuefem ganger b) ikke må gå i over femten minutter fra bussholdeplassen (jeg er ikke så lat, men jeg gidder faenmeg ikke å gå rundt på Holmlia med frossent hår hele vinteren) c)ikke må betale halve pappas årslønn for å plaske i litt klora vann?

AAAAAAAAAAAH. Tøyen passer ikke med buss/trikk, Holmlia er tungvint, Vestkantbadet er dyrt, tungvint og passer ikke med buss/trikk, Bøler er tungvint, Lambertseter er stengt for allmuen, Torggata bad eksisterer ikke og alle andre bad ligger så langt uti gokk at jeg trenger bil for å komme meg dit.

Oslobadene, you fail.

1 kommentar:

Anonym sa...

Bislett bad! Like ved Bislett stadion, ved slutten av Theresesgt.