tirsdag 14. juli 2009

Glemte å si at jeg skulle på ferie.

Så: Jeg skal på Roskilde og til Tyskland!

...

Jeg er hjemme fra Roskilde! Roskilde var awesome. Alle var gale og glade, og den første kvelden møtte jeg en mann kun kledd i rød og grønn maling, flere menn i gorrillakostymer og en kjekk danske. Og Elin, selvfølgelig. Så Lily Allen, Madness (!!!), Grace Jones, Socalled og ca tusen til. Alt var bra. Hurra for det! Bortsett fra sola. Den var litt for keen. Neste år: hippiecamp.

Også hjemme fra tysklandturen, som ble en europaturné! Som vanlig er når historienerder drar på tur ble det mange slagsteder og minnesmerker, spesielt i Belgia og Frankrike. RIP Henri Le Coutour, som døde 31.07.1916, like gammel som meg. Tyskere sjarmerte ikke veldig, bortsett fra han kjekke på postkontoret. Vin fra Rhindalen anbefales på det sterkeste. Husk å ta med mynter til Tyskland, for alle dobesøk koster 50 cent. Köln er en kjedelig by. Nå husker jeg ikke mer.

Ingen kommentarer: