lørdag 26. april 2008

I'm in love with your daughter

Sengen min inneholder:

1 stk tallerken
en dyne og ett dynetrekk, separert
Fingersmith DVDen
The Stranglers - Collection CDen min
2 stk sakser
2 par briller, et med fargede glass og et par runde, klare
QI A-series DVDen, uten cover
Avtaleboken min
4 stk puter
1 stk tøffel
1 stk skigenser
anti-Bush t-skjorta mi
et brev fra utdanningsetaten og tilhørende konvolutt, separert
liste over matretter
1 stk tegnebrett
The Liar av Stephen Fry
Horrible Histories: The Frightful First World War and The Woeful Second World War av Terry Deary og Martin Brown
1 stk oppvaskhåndkle fullt av mandler
2 stk BHer, en sort og blondete, en turkis og blondete, begge tilhører meg (D: )
1 stk klut
2 stk blyanter
4 stk tomme godteposer
5 stk tomme Freias 200g melkesjokolade-papir
Dagbladet fra fredag 14. mars 08
1 stk teskje
1 stk Fox (men nå spiste jeg den.)
Scrabblespillet mitt (engelsk)
2 stk teddybjørner
1 stk målebånd
26 stk skjerf, 1/3 silke, 1/3 bomull, 1/3 rart stoff fra 70-tallet.
laken, madrass og undermadrass
Laptopen
Undertegnede.

Nå skal jeg høre på Somedays av Regina Spektor, og så skal jeg spise mandlene, og så skal jeg se på Jeeves and Wooster.

Ingen kommentarer: