tirsdag 4. mars 2008

Hun er veldig pen, hun har pene ben og antydning til bart

Jeg har fokusert alt for mye på kroppen min i det siste. Negativt, mener jeg, ellers hadde det jo bare vært funky. Jeg vet ikke hva som skjedde. En ubevisst refleks for å unngå å bli voksen? Kära, lilla krummelur. Jag vil inta blive stur! Jeg vil heller være åtti enn fjorten.

Derfor; Johanne er kjekk-listen. Here goes:

1: Jeg har fregner. Ingenting er så kult som fregner, og jeg kommer ikke til å se gammel ut før jeg er hundre.

2: Jeg har fantastisk pene øyne. Når jeg er syk, har lavt blodsukker eller har grått mye blir de nesten flintgrå. Når jeg har vært mye ute, har en lattermild dag eller er hyper blir de superblå og elektriske. Det er hot.

3: Jeg har potatis-tær. De er søte og små og har fine sokker på. Hah, det rimte.

4: Jeg har pene håndledd. Den mest feminine kroppsdelen min unntatt tissen, egentlig. Ganske tynne og overraskende lite tømmerstokkete og akkurat passe ekle bein som stikker ut.

5: Jeg har søte, små pupper som kan skvises opp for å være deilig og ned for å være kjekk. If ju kætsj my drift.

6: Jeg har pene ben, selvfølgelig! Med Harry Potter-knær, som bare gjør dem kjekkere.

Sånn, nå syntes jeg dere kan gjøre det også.

4 kommentarer:

Trost sa...

Du er hottest i verden, Johanne!

Johanne sa...

Jeg vet :D:D:D

Anonym sa...

Awesome. Jag blir litt kjär i dej, du har jo potatis-tær ^-^

Nå har jeg snoket rundt på bloggen din og har blitt i riktig godt humør. Jeg skriver bok om dagen, derfor oppdaterer jeg ikke min egen blogg og later som om det vil bli mindre «henge på internett»-tid av den grunn, slik at jeg får jobbet mer.

Jeg lurte på om jeg kunne be deg bidra med en personlig tekst til boken? For øyeblikket er arbeidstittelen vår «Jentesex: Puling uten pikk», og vi ønsker oss tekster om kåtskap, legning, seksuelle fantasi og onani. Vi har fått fra masse ulike damer (gifte, single, gamle, unge), men trenger flere. Mail meg på virrvarr[@]jackson[.]kz om du føler deg kallet, så sender jeg deg noen spørsmål å skrive utfra. Funker det for deg?

Anonym sa...

Haha, herlig forfriskende!