onsdag 20. februar 2008

London

Jeg drar til London i morgen. HAH!

Alle pengene mine kommer til å brukes opp på å kjøpe aviser og en tweed-dress om jeg er så heldig å finne en. Jeg vil jeg vil jeg vil.

Gruer meg til å kjøre tog og gå på teater, gleder meg til å gå på Sherlock Holmes museum og møte Sara uten h. Og å se tisseholderen til Åtterhenrik i Tower. Dette blir bra.

Jeg har hørt på podcasted til Stephen Fry. Han har brukket armen, stakkars, og de gadd ikke operere ham ordentlig i USA. Jeg er kjempesjokkert. Men han er hjemme nå, kanskje vi kan stalke ham? Hmm.

Og jeg finner ikke den jævla sodding oransje vesten min. Bæsj, tiss, promp. Buggery.

2 kommentarer:

Ingrid sa...

Send meg kort!

(Kan du ta av den ordbekfektesletingen? Jeg hater den.)

Jules sa...

you lucky pig!
søt blogg :]